6 Haziran 2009 Cumartesi

"tatlı bir ömür gibi gitmeye niyetlendin.."

"Her gün bir yerden göçmek ne iyi
Her gün bir yere konmak ne güzel
Bulanmadan, donmadan akmak ne hoş
Dünle beraber gitti cancağızım
Ne kadar söz varsa düne ait
Şimdi yeni şeyler söylemek lazım"
(Hz. Mevlana)

Bütün bir kış sezonu boyunca takip ettim mesnevi derslerini, ama uzaktan.. hangi gün, saat kaçta bildim, gidemedim! Hep bir bahanem vardı. Yorgundum, bazen hasta, bazen hasta yakını..
Fatih Çıtlak konuk olduğunda bu sohbetleri kaçırmadım, her seferinde bir sonrakinde olmalıyım dedim, olmadı..

***
Sırlar, sabır denizinde saklıdır, sabırlı ol ki istiridye gibi inciler yapasın diyordu. Sabır denizinde yüzmeyi öğrenebilir miydim? Sabır ile sabırsızlık arasında ilerliyorum yaprak yaprak..

**
Hafta sonu öncesinde odasından sessizlik gelen ablasını kontrole geliyor küçük kardeş;
*50 mi, şimdi başlamamışmıydın?

..bir süre sonra,
*170 ?! ablaa atlayarak mı okuyorsun?

buna nasıl güldüğümü anlatamam :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder