5 Haziran 2009 Cuma

anlatmaya başlıyorum ;)

Evraklar arasında koşturmakla geçer iken günler , kitap okuma sevdam nüksetti. Yazamıyordum ya imrenerek okuyordum yazılanları. Aklımda, notlarımda çokça kitap ismi var iken, son zamanlarda en çok önerilen arkadaşlarım da gündem oluşturan Bab-ı Esrar ve yı tercih ettim. Elif Şafak ile devam edecekken alışverişe pazartesi günü konferans için burada olacağını, kitapların daha uygun fiyatlar ile alınabileceğini öğrendik. Konferans saati iş saati ile çakışınca iki gündür toplu izin nasıl alınabilir konusu hasıl oldu toplantılarımızda (bu toplantılar ayrı bir konu açıkcası :) )

Bugün baldanadamın annesi yoktu :( güzel haberler ile dönmesi beklenmekte..

O yokken biz Zeyneb in ifadesini almayı ertelemedik tabi ama öyle uzun bi ifade verdi ki arkası yarın demek zorunda kaldık, lakin aksi bir durumda gerilimle korku filmi arasında trajikomik bi hal di bizimkisi :))

vee bende arkası yarın diyor.. işime devam ediyorum.. bakalım buradan neler paylaşabilirim..
beni okumaya devam edin ;)

2 yorum:

  1. Üzgünüm aynı ifadeyi bende dinlicem arkası bir daha yarın olacak :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada hayırlı olsun Gece :) sonunda tekrar yazmaya başlamana çok sevindim...

    YanıtlaSil