3 Nisan 2010 Cumartesi

Söz büyüdür! Olur mu, olur ;)














Bugün tefsir dersi için biraz erken yola çıkmıştım. Malum, İstanbul trafiği.. Sanırım biraz abartmışım, bir buçuk saat sürer dediğim yol yarım saatte bitmişti. Derslerimizin merkezi bir yerde olmasının avantajını kullanarak en yakındaki kitapçıya girdim. Gözüme ilk çarpan, Sadık Yalsızuçanlar ın yazdığı "kerem ile aslı" ve sonrasında da Hekimoğlu İsmail in yazdığı "bir deliyle evlendim" oldu. Raflarda ki %50 indirim yazısını farkettiğimde raflara daha dikkatli bakarak almayı düşündüğüm bi çok kitabı buldum. Sonra indirim yazısına biraz daha dikkatli baktığımda fiyatı düşük olan ikinci kitaba %50 indirim yapıldığını farkettim ki, aldığım kitaplar birer birer yerlerine geri döndüler :)) ilk iki kitap hariç tabi.
Okumak bu kadar zevkli iken, yazmanın keyfini düşünemiyorum. Bi gün bana da nasib olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder