3 Eylül 2009 Perşembe

Oº°‘¨ Nice yıllara ¨‘°ºO


İyiki doğdun Zeyneb!!
Sevgili yonca arkadaşım, kafamı kaldırdığımda karşımda gördüğüm güzel ve yetenekli insan. Doğum günün kutlu olsun.
Yeni yaşının sana hayır,mutluluk ve bereket getirmesini dilerim.
İyiki doğdun iyiki arkadaşım oldun!
Melek
(¯`·¸•´¯)
Şirketimize gelerek,hayatımıza renk katan,
güleryüzlü,neşeli,pozitif ve endamı güzel arkadaşım.
Nice mutlu yıllara inşallah,
Yeni almış olduğun yaşının sana güzellikler getirmesini dilerim.
Her şey gönlünce olsun.
Asiye
(¯`·¸•´¯)
Yeni yaşın hayırlı olsun ,Zeynebcim.
Yeni bir sene içerisinde sevdiklerin ile birlikte sağlıklı,
mutlu,huzurlu bir ömür dilerim.
İyiki doğdun , iyiki bizimlesin.
Her daim Gülümse/GülümseT…;)
Tuba Nur

(¯`·¸•´¯)
Gülücüklü toplantılarımızın aksiyon rekortmeni!
Seni çok seviyoruz.
Ömrün uzun, bahtın senin gibi güzel olsun.
Daha nice doğum günlerinde birlikte olmak duası ile..
Nice yıllara Zeynebcim
Hilâl

1 yorum:

  1. Yaa inanın ağlıyasım geldi,çokk çok güzel bi hediye oldu bu benim için.O kadar sevindirik oldum ki şuan anlatamam! Hergünümü sizlerle geçirdiğim için çok mutluyum, evde özellikle şu sıralar geçen zor akşamlarımın ardından işe gelip sizin güzel yüzlerinizi görmek, kahkalarınıza ortak olmak, dostluğunuzu hissetmek benim gerçekten çok şanslı olduğuma inandırıyor. İyiki sizler varsınız hayatımda. Bu çok özel mesajlarınız için çok teşekkürler,benim için anlamı büyük her birinin ... Sizleri kocamannn öpüyorumm ve çok seviyorum sizleri.... Her daim bacınız Zey :)))

    YanıtlaSil